2 453 läst ·
6 svar
2k läst
6 svar
Golv
Hej!
Jag skall lägga golv i ett äldre hus (30-talet) jag har tänkt lägga stavparkett/fiskbensparkett!
Detta kommer att läggas på eps/golvvärme samt golvspån.
Från början hade jag tänkt lägga massivt för att det skall vara så! Men det finns ju ett nyare alternativ som är stav med klick!
Vad tycker ni och finns det några +/- med de olika förslagen?!
Tack på förhand!
Jag skall lägga golv i ett äldre hus (30-talet) jag har tänkt lägga stavparkett/fiskbensparkett!
Detta kommer att läggas på eps/golvvärme samt golvspån.
Från början hade jag tänkt lägga massivt för att det skall vara så! Men det finns ju ett nyare alternativ som är stav med klick!
Vad tycker ni och finns det några +/- med de olika förslagen?!
Tack på förhand!
Klicka här för att svara
