Har ett gjutet betong golv med golvvärme i ett vinterbonat uterum. Tänkte lägga laminatgolv. Det jag funderar på är hur man avslutar golvet där det möter dörr från huset och där golvet möter skjutdörrar som leder ut.
man ska väl ha en liten springa där för golvets rörelser? Vad täcker man springan med för att det ska bli snyggt?