Bröt ut golvet i gillestugan idag. Ligger råspont på reglar, sen 50mm cellplast och 15 cm leca under. De tryckta reglarna i botten ligger dikt an grovgjutningen. Är det bara att rensa allt och lägga nivell som gäller?
Eller finns det någon annan bra lösning?
Eller finns det någon annan bra lösning?
Vi hittade liknande lösning när vi köpte vårt hus. Vi valde att riva ut allt. Finns kanske andra lösningar men det blev vårt val.V Villehehe skrev:
If it ain’t broke, don’t fix it…
Är där mögel, röta eller andra fuktskador någonstans så riv upp. Om inte, lägg igen och lägg pengarna på annat.
Är där mögel, röta eller andra fuktskador någonstans så riv upp. Om inte, lägg igen och lägg pengarna på annat.
Klicka här för att svara
