Hej!
Vi planerar att sätta in vedpanna detta året (direktverkande el börjar bli lite dyrt).
Jag letar efter begagnade vedpannor, har kollat på Calmar-pannan v33 och baxi solo innova men hittar inga prestandadeklarationer eller ce märkningar (krav från kommunen).
Tänkte höra om det är någon här inne som vet ifall någon av dessa pannor är godkända att sätta in eller har någon annan begagnad panna att rekommendera (godkänd såklart)