Jag snubblade över testrapporten för Solo Innova 30kW. Om jag fick den med pannan eller skrivit ut den från nätet vet jag inte. Men jag har en kopia i alla fall.
 
J JenNo skrev:
Hej!
Vi planerar att sätta in vedpanna detta året (direktverkande el börjar bli lite dyrt).
Jag letar efter begagnade vedpannor, har kollat på Calmar-pannan v33 och baxi solo innova men hittar inga prestandadeklarationer eller ce märkningar (krav från kommunen).
Tänkte höra om det är någon här inne som vet ifall någon av dessa pannor är godkända att sätta in eller har någon annan begagnad panna att rekommendera (godkänd såklart) :giggle:
Effects woody 35 kw... O jag vet en begagnad i bra skick
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.