D09
Har noterat att många letar begagnade vedanläggningar.

Så varför inte tipsa om kommande försäljningar från bekanta, grannar, annonser eller andra tips om vad man ska kolla extra noga på ved köp av begagnad utrustning.
 
D09
D09
ImageUploadedByByggahus.se1381600659.352170.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Billig ved i skövde?

50kr/m3 med spillvirke från husproduktion
 
Finns en begagnad vedpanna i Eskilstuna, den är påväg till skrot, men är man snabb så går den att rädda. ;) 30år gammal Egor V25, finns att köpa keramikinsats till dom med, har värmt mitt hus i 2år med aset, den är stor, tung men tar 50cm ved och den är härlig på nåt vis. :)
 
  • Gilla
sallad och 1 till
  • Laddar…
D09
D09
D09 skrev:
[länk]

[bild]
Kan man starta krematorium....
 
  • Gilla
aroncbds och 1 till
  • Laddar…
D09
Noseone skrev:
Kan man starta krematorium....
Ha ha eller elda allt som annars går till tippen.. Nästan så det bara är o backa in kärran och sätta fjutt ;)
 
Ballt med 1 meters ved! :)
 
  • Gilla
MTech
  • Laddar…
Ett inlägg i den borde räcka en stund:cool:
 
  • Gilla
xdigger
  • Laddar…
Den har tom omvänd förbränning, så det är även en ganska bra panna gissningsvis! :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.