Es Z #16 Medlem · 1 inlägg idag 17:40 Es Z Medlem 1 inlägg idag 17:40 #16 S0MMER skrev: Samma här, min brunn är inte heller fylld med kladd. Mitt tätskikt sticker också upp så där men inget syns under klämring. Är det korrekt? Känns lite läskigt att tätskiktet är så nära o kan skadas
S0MMER skrev: Samma här, min brunn är inte heller fylld med kladd. Mitt tätskikt sticker också upp så där men inget syns under klämring. Är det korrekt? Känns lite läskigt att tätskiktet är så nära o kan skadas