S0MMER S0MMER skrev:
Samma här, min brunn är inte heller fylld med kladd.
Mitt tätskikt sticker också upp så där men inget syns under klämring. Är det korrekt? Känns lite läskigt att tätskiktet är så nära o kan skadas
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.