3 501 läst ·
28 svar
4k läst
28 svar
God Jul alla forum vänner......
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Ellagård skrev:
Jag fick en likadan, av min dotter...
http://www.byggahus.se/renovera/julklappstips-hemmafixaren
Medlem
· Östergötland
· 450 inlägg
God jul på er!
Härligt med julafton men kan inte påstå att det är sämre dagarna efter när det är lugnt och skönt o man kan koppla av lite mer och istället njuta av ledigheten!!
Plus i kanten för att man återigen får gå ut i garaget o bygga för sambon!
Det var tydligen inte okej varesig på uppesittarkvällen eller julafton....
Härligt med julafton men kan inte påstå att det är sämre dagarna efter när det är lugnt och skönt o man kan koppla av lite mer och istället njuta av ledigheten!!
Plus i kanten för att man återigen får gå ut i garaget o bygga för sambon!
Det var tydligen inte okej varesig på uppesittarkvällen eller julafton....
Det finns här att beställa om man vill att det skall matcha!FredrikR skrev:
http://www.verktygsladan.nu/product_info.php/cPath/183_184/products_id/1354
Sneglade på den förut, men när nån vänlig själ här sedan postade om kalendern slog jag tillsmilingcopycat skrev:
Kanske får bli en grön ute i garaget och en gul inne, risken är väl dock att det blir fler färger på mejselhandtagen i garaget så..
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Klicka här för att svara



