...o TACK för alla tips, roliga kommentarer och allmänt nonsens.....

wrench-xmas.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder



///Remne
 
  • Gilla
corre och 4 till
  • Laddar…
Även jag önskar alla forumvänner en God Jul!

[video=youtube;f7baFMmSv4k]http://www.youtube.com/watch?v=f7baFMmSv4k[/video]
 
  • Gilla
corre
  • Laddar…
God jul kära forumvänner!
Här ser ni vad som fanns i lucka 24 i Werakalendern. :p
 
  • uploadfromtaptalk1387879551935.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
smilingcopycat och 1 till
  • Laddar…
FredrikR skrev:
God jul kära forumvänner!
Här ser ni vad som fanns i lucka 24 i Werakalendern. :p
Har Wera bytt färg?
 
Matte_Nörden skrev:
Har Wera bytt färg?
Dom finns i både gult och grönt, färgerna representerar väl olika serier har jag för mig.
Mejselhandtagen finns ju i gult, grönt, rött, ljusblått.
Hade gärna fått en grön i kalendern, som matchade de torxmejslar jag 'råkade' beställa samtidigt som kalendern :o
 
God jul från mig med. Nyårslöftet får bli att använda alla fina verktyg man samlat på sig. :)
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
God jul på er alla!
 
God jul från mig också!
 
God jul!
 
Tack för all fantastisk genialitet som finns här på Bygga Hus.

Pär H
 
God hjul! :)
 
Mikael_L
god-jul.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Jag önskar er alla en riktigt god jul, och tänk på morgondagen;)

smileys-free-download-2010.gif
 
God jul gummor och gubbar!
 
God Jul önskas er alla av Hallandstomten!

Tomte.gif
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.