Är det någon som vet varför vi har den här glipan mellan skjutdörr och stommen?
Den här garderoben fanns i huset när vi flyttade in så jag vet inte ifall de har missat någon del.
Det är en Ikea pax garderobb med skjutdörrar.

• Glipa mellan skjutdörr och stomme på en Ikea Pax garderob, spegeldörr synlig, interiör av ett hus.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Glipa mellan skjutdörr och stomme i en Ikea Pax garderob.
    Skapa konto
P PabloMax skrev:
Den här garderoben fanns i huset när vi flyttade in så jag vet inte ifall de har missat någon del.
Enligt Ikeas beskrivning ska det vara en täcklist där. Det ut som den saknas på din garderob.

Ikea monteringsskiss visar instruktion för installation av täcklist på garderob, med fokus på fästskena och visning av skruvjustering.
Skapa konto

P PabloMax skrev:
Har jag inte helt fel så ska det sitta en aluminium list där och täcka glipan..

• Gilla
Linnea86
  • Laddar…
S San_87 skrev:
Enligt Ikeas beskrivning ska det vara en täcklist där. Det ut som den saknas på din garderob.

[bild]
Tack för snabbt svar
Jag ska kolla om man kan få tag på en sån list då. Slår jag upp dessa artikelnr på ikeas hemsida så verkar det gå att beställa. Dock så vet jag inte om det är rätt då det inte finns någon bild.

• Bild av en söksida för mindre reservdelar på IKEA med artikelnummer 10109734 men saknar produktbild.
    Skapa konto
Kollat så det är rätt höjd på stommen? Den fins ju i två höjder..

putte22 putte22 skrev:
Kollat så det är rätt höjd på stommen? Den fins ju i två höjder..
Står tyvärr ingen info när man söker på reservdelar. Jag får svänga förbi någon butik och fråga där.

P PabloMax skrev:
Står tyvärr ingen info när man söker på reservdelar. Jag får svänga förbi någon butik och fråga där.
Gå in på den pax du har välj rätt höjd på stommen på hemsidan. Titta i den manualen så borde rätt artikelnr stå där på rätt skens/täcklist

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.