Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Flyttade precis in i ett snart 10 år gammalt hus och upptäckte detta.
Stod ingenting i besiktingsprotokollet samt tidigare ägarna säger att det har sett ut så här sen huset var nytt och vid bägge besiktigningar (slutbesiktningen) så var det utan anmärkning.
Behöver vi oroa oss eller bara gilla läget?
Är det någon fara att det är en glipa?
Hur åtgärda isf?
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 126 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 126 inlägg
Välkommen till forumet!
Det viktiga är att det är tätt mellan väggens tätskikt och rören som går in genom tätskiktet. Det du ser är bara en utseendefråga. Det går kanske att ha på lite silikon om du stör dig på glipan.
Det viktiga är att det är tätt mellan väggens tätskikt och rören som går in genom tätskiktet. Det du ser är bara en utseendefråga. Det går kanske att ha på lite silikon om du stör dig på glipan.
Klicka här för att svara