Amatörvarning! Finns det någon murare eller konstruktör som kan kasta ett öga? Jag ska mura med leca på en platta och undrar hur man brukar göra med korta väggar (två block) som står mellan dörr och fönsterparti, ska väggen armeras fast eller stå på glidskikt?
Ska fönsterpartiet också kunna glida eller bör jag skriva fast det i plattan?