Hej!
Vi har duschen inne i bastun och planerar att bygga en avskiljningsvägg mot aggregatet, funderar på att bygga denna i glastegel. Då väggen skulle bli ca 50-70 cm från aggregatet så krävs det att glasteglet är värmetåligt.
Någon som har erfarenhet av detta?