Hej!

Vi har duschen inne i bastun och planerar att bygga en avskiljningsvägg mot aggregatet, funderar på att bygga denna i glastegel. Då väggen skulle bli ca 50-70 cm från aggregatet så krävs det att glasteglet är värmetåligt.
Någon som har erfarenhet av detta?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.