Hej,

Vad är era erfarenheter av glasklinker? Vi funderar på att lägga de på golvet i nya badrummet mest pga att det är snyggt samt att vi vill ha nåt blankt.

Är det halt?
Är det ömtåligt?
Vad säger plattläggaren dvs svårt att dela etc?

Tacksam för input!

Krille
 
Inte på golv!
Om du tappar något på golvet så går glaset lätt sönder och kanterna blir vassa så att du skär dig i fötterna. Har en kompis som blivit tvungen att köpa en liten badrumsmatta p g à detta.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.