Hej,
Vad är era erfarenheter av glasklinker? Vi funderar på att lägga de på golvet i nya badrummet mest pga att det är snyggt samt att vi vill ha nåt blankt.
Är det halt?
Är det ömtåligt?
Vad säger plattläggaren dvs svårt att dela etc?
Tacksam för input!
Krille