Hej
Vi håller på att byta dörr i källaren där vi behövde gjuta lite. Förra dörrkarmen vilade på en bräda ca 70x8x3, vi fyllde detta hål med grovbetong vi hade över. Redan 24 timmar efter känns det stabilt, kan man börja montera innerdörren eller ska man vänta? Jag förstår att risken för sprickor är stor om vi inte vattnar det men i detta fallet har det inte så stor betydelse.