Ska dränera om och ISODRÄN rekommenderar att göra en cementbruksavjämning, lutning 1:5. Se bilder.
- Vilket bruk rekommenderar ni?
- Tanken är att sätta en formplywood och hälla i bruk så det blir fall utåt. Någon som har gjort detta och har bra tips?
- Vilket bruk rekommenderar ni när man ska slamma väggarna?
Klicka här för att svara

