Husägare
· Västernorrland
· 2 532 inlägg
Hej. Tog bort en karm som var in till pannrummet i källaren. Den var ingjuten i golvet. Så fick ett rejält hål. Hur gjuter jag igen detta enklast? Det var väldigt torrt och fint. Sen verkar de gjutit in som synes på bilden reglar för ställa ramen på. De ser väldigt fina ut. Längst till vänster bild. En vid varje sida finns.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Husägare
· Västernorrland
· 2 532 inlägg
Kör grovbetong och fyller igen samt försöker jämna så mkt det går
Eller finbetong när det är så lite. Borsta, dammsug o förvattna lite lätt.
Byggnadsvårdare
· Malmö
· 256 inlägg
Skär av kanterna lite så blir det inte så mycket ärr där det nya möter det gamla.
Sen är finbetong rätt för det djupet som ovanstående sa.
Omvandla till decimeter när du mäter så får du fram volymen i Liter. Man räknar ca 11 liter per säck så vet du hur mycket du behöver köpa.
Sen är finbetong rätt för det djupet som ovanstående sa.
Omvandla till decimeter när du mäter så får du fram volymen i Liter. Man räknar ca 11 liter per säck så vet du hur mycket du behöver köpa.
Klicka här för att svara