Hej! Jag har hackat upp golvet i källaren för jag har tänkt att gjuta ett nytt golv med vattenburen golvvärme i. Tänkte lägga 20cm cellplast som isolering, men hur tjock lager makadam behöver jag? När jag grävde ner en 40cm så börjde det att komma vatten (inte så konstigt kanske, med tanke på den senaste tidens regn...), så jag skulle behöva tips om jag behöver fuktspärra eller om det räcker med makadamen som kapilärbrytande lager.