Hej,
Jag har rivit ner en eldstad i huset som inte användes och var helt fel placerad i planlösningen. Nu hade jag tänkt regla på det som är kvar av murstocken och undrar vad jag rekommenderas att regla med.
Räcker det att jag sätter 4 st stående 28*70 glespanel som jag sedan sätter OSB och gips på? Tänker att jag fäster reglarna med fasadspik.
mvh
Tomas