Hej,

Jag har rivit ner en eldstad i huset som inte användes och var helt fel placerad i planlösningen. Nu hade jag tänkt regla på det som är kvar av murstocken och undrar vad jag rekommenderas att regla med.

Räcker det att jag sätter 4 st stående 28*70 glespanel som jag sedan sätter OSB och gips på? Tänker att jag fäster reglarna med fasadspik.

mvh
Tomas
 
  • Riven eldstad med murad skorsten och rester av en öppen spis, omgivet av en vit vägg och byggmaterial.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.