HDMI-kontakter låter lite vanskligt. Det talas ju om att nästkommande HDMI-standard ska använda liknande nätverkskablar istället.

Schneider sponsrar Arga Snickaren med EXXAKT serien så dom var det.

Som jag uppfattade det så var det Eljo Exxact Primo 3x2facksram med olika eluttaginsatser och dyl. Antenn? Data?

E:18 223 76 - Ram Primo Vit 3x2-fack
E:18 202 76 - envägsuttag Primo Vit

//Patrik

Grottan skrev:
Schneider sponsrar Arga Snickaren med EXXAKT serien så dom var det.
Jaså, ja det är ju verkligen smart av Electro Schneider att sponsra "Arga snickaren". Då får de en stor massa att se vad som finns i deras nya strömställarserie. Och det är ju även bra för oss yrkesmän, för då får vi kunder som vet lite mer vad de vill ha.

Gjorde ett kök för ett tag sen där jag satte upp en Eljo Exxact Primo 3x1pol och sa till kunden att detta var en ny, snygg brytare från en ny serie. Då sa kunden att hon kände redan igen Exxact, hon hade sett de på "Arga snickaren"...

//Patrik

Visst.. bra reklam att ha med produkter i Arga Snickaren. Men hade jag en produkt som jag köpte plats för i ett tv-program så skulle jag då se till att denna produkt var lätt att hitta mha inköpslistan tex.. Kan ju inte räknas som speciellt lyckat då det krävs 20inläggs detektivarbete på ett forum för att få fram vad det är för produkt?

Jag har då fortfarande inte hittat var man ser det där specialuttaget.. Nån får gärna länka till rätt video på kana5play och säga hur många minuter in jag ska spola! Tack på förhand :)

Har någon hittat vart man kan köpa jätte lampknappen än?

Håller med om att om de sponsrar programmet så borde de t.ex. uppge artikelnummer.

Rrrrr skrev:
Visst.. bra reklam att ha med produkter i Arga Snickaren. Men hade jag en produkt som jag köpte plats för i ett tv-program så skulle jag då se till att denna produkt var lätt att hitta mha inköpslistan tex.. Kan ju inte räknas som speciellt lyckat då det krävs 20inläggs detektivarbete på ett forum för att få fram vad det är för produkt?

Jag har då fortfarande inte hittat var man ser det där specialuttaget.. Nån får gärna länka till rätt video på kana5play och säga hur många minuter in jag ska spola! Tack på förhand :)
Är e.g inget specialuttag utan 6st vanliga apparatdosor + en 6-fack ram (3x2):
http://ecatalogue.schneider-electric.se/ProductSheet.aspx?productId=1347915&groupid=144727&navid=65918&navoption=2

Kompletterat med lite lämpliga insatser (t.ex 3xEuro kontakt, antenn, 1-vägs jordat och nått RJ45 uttag). Det presenterades dock som ett specialuttag

MagnusSt skrev:
The Big Switch var den jag tänkte på, vore ball i pojkens rum. Ngn som vet om man kan handla i sverige? Installeras den i vanlig dosa? Om man beställer från .de är den då godkänd och fungerande här i Sverige?

Jag köpte en saådan hos grossisten för 2 år sedan, har den på kontoret.
Monterade den till en som fyllde 50 år under helgen, han vart ganska snopen när han komm till baka på måndagen...

el_richard skrev:
Jag köpte en saådan hos grossisten för 2 år sedan, har den på kontoret.
Monterade den till en som fyllde 50 år under helgen, han vart ganska snopen när han komm till baka på måndagen...
Monteras den i vanlig apparatdosa? Har du ngn uppfattning om pris samt om en vanlig dödlig kan köpa den ngnstans?

Dubbla trevägsuttag i en 2x2 matris borde ju bli bra

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.