M MoveMe skrev:
Hej, undrar om ni fortfarande är nöjd med er åtgärd?
M MoveMe skrev:
Hej, undrar om ni fortfarande är nöjd med er åtgärd?
Hej se mitt svar ovan så slipper jag skriva två gånger

lira lira skrev:
Hej se mitt svar ovan så slipper jag skriva två gånger
Hej. jag undrar hur mycket material använde dem för att stabilisera huset?
Tacksam för svar

S samuelrom skrev:
Hej. jag undrar hur mycket material använde dem för att stabilisera huset?
Tacksam för svar
Hej
Det vet jag inte, grabbarna som var här sa att det hade gått åt mycket skum men vad som är mycket vet jag inte. Men det tyder iaf på ett dåligt markarbete.

lira lira skrev:
Hej
Det vet jag inte, grabbarna som var här sa att det hade gått åt mycket skum men vad som är mycket vet jag inte. Men det tyder iaf på ett dåligt markarbete.
Hej, är du fortsatt nöjd med insatsen och resultatet? Gått något år sedan arbetet utfördes.

A Antilop skrev:
Hej, är du fortsatt nöjd med insatsen och resultatet? Gått något år sedan arbetet utfördes.
Hej!
Jag är nöjd, men har möblerat annorlunda så jag inte tänker på det, vet ej om det har satt sig mer nu än när arbetet var färskt, har inte kontrollmätt sen jobbet utfördes delvis pga av möbleringen.

lira lira skrev:
Hej!
Jag är nöjd, men har möblerat annorlunda så jag inte tänker på det, vet ej om det har satt sig mer nu än när arbetet var färskt, har inte kontrollmätt sen jobbet utfördes delvis pga av möbleringen.
Hej. Har du gjort någon mer mätning?

K Karlruth skrev:
Intressant. Har samma problem med min villa.
Har pratat med Geobear om att stabilisera marken men dom kunde inte riktigt garantera att det skulle gå att lyfta. Det skulle man bedöma på plats och se hur huset reagerade.

Har du gjort någon mer mätning?
lira lira skrev:
Hej!

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.