1 041 läst ·
2 svar
1k läst
2 svar
Genväg funkar ej Autoclip 527S
Hejsan!
Har just köpt en Autoclip 527S. Instalation ingick i priset men tycker allt att de var lite slarviga.
Har en trädgård på ca 3000 m2. med diverse olika områden buskar och träd. Dock värdigt ojämn.
Springer runt med en skottkärra nästa varje dag för att rätta till där den har stannat.
Men tycker den fungerar förvånansvärd bra ändå.
De brydde sig inte om att göra öar runt träd med utstickande rötter.
Hur mycket tycker ni att man ska acceptera att den klättra upp på trädet en bit?
En av genvägarna fungerar inte, har försökt justera den men inte lätt att göra den större i efterhand utan att skarva tråden. En gång har den lyckats gena.
Hur noga är måtten på triangeln 40x40x50 ? Nu är den ca 38x40x52.
Tycker dock den klipper dåligt. Den böjer gräset. har ställt upp kniven till max avstånd nu i början men det ska väll inte ha någon betydelse.
Lät den klippa i dag när det var vått i gräset och då klippte den mycket bättre.
Har ni aktiverat regn sensorn?
Tack i förhand
Har just köpt en Autoclip 527S. Instalation ingick i priset men tycker allt att de var lite slarviga.
Har en trädgård på ca 3000 m2. med diverse olika områden buskar och träd. Dock värdigt ojämn.
Springer runt med en skottkärra nästa varje dag för att rätta till där den har stannat.
Men tycker den fungerar förvånansvärd bra ändå.
De brydde sig inte om att göra öar runt träd med utstickande rötter.
Hur mycket tycker ni att man ska acceptera att den klättra upp på trädet en bit?
En av genvägarna fungerar inte, har försökt justera den men inte lätt att göra den större i efterhand utan att skarva tråden. En gång har den lyckats gena.
Hur noga är måtten på triangeln 40x40x50 ? Nu är den ca 38x40x52.
Tycker dock den klipper dåligt. Den böjer gräset. har ställt upp kniven till max avstånd nu i början men det ska väll inte ha någon betydelse.
Lät den klippa i dag när det var vått i gräset och då klippte den mycket bättre.
Har ni aktiverat regn sensorn?
Tack i förhand
Klicka här för att svara