C Champinjohn skrev:
Har bytt batteri på båda ställena men knappen blinkar rött fortfarande.
Om du har den nyare varianten som använder bluetooth, så finns det en en sunkig app som man kan använda för felsökning.

Krilleman
C Champinjohn skrev:
Har bytt batteri på båda ställena men knappen blinkar rött fortfarande.
Vilken variant har du?

Krilleman Krilleman skrev:
Vilken variant har du?
Den med vanliga batterier

Använde du litiumbatterier? Min oraavstängare funkade inte med vanliga batterier.

NyKarin NyKarin skrev:
Använde du litiumbatterier? Min oraavstängare funkade inte med vanliga batterier.
Ser inte så ut.Tack för tipset.
Har tyckt att det varit så konstigt.Nya batterier och det funkar ett tag.Men dosan blinkar rött.Och så helt plötsligt slutar det fungera trots att jag har fullladdade batterier.Fattar ingenting men byter batterier igen och då funkar det.Blir nog inköp av Lithium batterier då.

• Gilla
NyKarin
  • Laddar…
Ja nu är det Lithium batterier och det funkar perfekt.
Hur
Är det ens möjligt.
Återigen
Tack.

• Gilla
NyKarin
  • Laddar…
C Champinjohn skrev:
Ja nu är det Lithium batterier och det funkar perfekt.
Hur
Är det ens möjligt.
Återigen
Tack.
Jag förstår inte hur det är möjligt. Men det stod på min att det skulle vara lithiumbatterier. När jag inte brydde mig om texten utan tänkte att det fungerar med vad jag hade hemma fick jag se att det inte fungerade.. Däremot med lithium..

• Gilla
Champinjohn
  • Laddar…
NyKarin NyKarin skrev:
Jag förstår inte hur det är möjligt. Men det stod på min att det skulle vara lithiumbatterier. När jag inte brydde mig om texten utan tänkte att det fungerar med vad jag hade hemma fick jag se att det inte fungerade.. Däremot med lithium..
Ska kolla upp det där.

• Gilla
NyKarin
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.