Vet att frågan varit uppe tidigare och att jag då svarade dig att det bästa är att ta kontakt med banken som har jurister som kan hjälpa dig. Du kan också ringa vilken familjerättsjurist som helst (titta i gula sidorna) som kan hjälpa dig med detta, för dom, enkla ärende. Viktigt är att gåvobrevet skrivs i år.