Medlem
· Östergötland
· 822 inlägg
Folk slänger märkliga saker i typ skogen. I en buske låg ett gäng kapade 1-2 meters längder sådana här
Alltså inifrån o ut: 10 mm kopparrör, isolering av nånting, grövre kopparrör och ytterst plast, kanske pem.
Vad är det?
Hur hamnade de där?
Vem dumpade?
Varför?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Alltså inifrån o ut: 10 mm kopparrör, isolering av nånting, grövre kopparrör och ytterst plast, kanske pem.
Vad är det?
Hur hamnade de där?
Vem dumpade?
Varför?
Medlem
· Östergötland
· 822 inlägg
Aha, mysteriet klarnar lite. Tack! Tänkte inte ens tanken: mina koaxialkablar till musikprylar är ngt klenare i dimensionen så att säga.
Mer fakta i målet: De verkar avsågade lite hipp som happ med kanske bågfil. Jag tänker att längden stämmer ungefär med vad som ryms i en personbil. De var gömda med flit på diskret, anonym plats men inte direkt wasteland.elmont skrev:
Ja, det är ett otroligt skit.
Här i krokarna är det jätteproblem med att "folk" dumpar all möjlig skit i naturen, inkl bilar. Särskilt vid infarterna till små skogsvägar.
Helt obegripligt att detta kan ske i Sverige 2017. Men, Sveriges normalfördelningskurva över intelligens hos befolkningen är naturligtvis likadan som för resten av jorden, och uppenbart har vi vår väl tilltagna andel av ärthjärnor också.
Här i krokarna är det jätteproblem med att "folk" dumpar all möjlig skit i naturen, inkl bilar. Särskilt vid infarterna till små skogsvägar.
Helt obegripligt att detta kan ske i Sverige 2017. Men, Sveriges normalfördelningskurva över intelligens hos befolkningen är naturligtvis likadan som för resten av jorden, och uppenbart har vi vår väl tilltagna andel av ärthjärnor också.
Troligtvis koppartjyvar som upptäckte att det är lite koppar i de där och bökigt att rensa.
Klicka här för att svara