24 920 läst ·
153 svar
25k läst
153 svar
Gästtoan får sig en renovering!
Nu behöver jag eran hjälp och det är kvickt! :eek:
Vet inte om jag ska sätta toastolen rak mot väggen bakom eller låta den stå rakt mot väggen bredvid. Lägger upp bilder på båda situationerna!
Rak mot väggen bakom:
Rak mot väggen bredvid:
Vad tycker ni ser/verkar bäst?
Är grymt kluven själv, å ena sidan så tycker jag det ser bättre ut när den står rak mot väggen bakom samt golvet, men å andra sidan så blir det lite mer utrymme om den står rak jämns med väggen bredvid.... tuff nöt!
Vet inte om jag ska sätta toastolen rak mot väggen bakom eller låta den stå rakt mot väggen bredvid. Lägger upp bilder på båda situationerna!
Rak mot väggen bakom:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Rak mot väggen bredvid:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Vad tycker ni ser/verkar bäst?
Är grymt kluven själv, å ena sidan så tycker jag det ser bättre ut när den står rak mot väggen bakom samt golvet, men å andra sidan så blir det lite mer utrymme om den står rak jämns med väggen bredvid.... tuff nöt!
Nä det har du ju rätt i! Blev ett mellanting, lite snett så man får tillräckligt med space men ändå tillräckligt rakt för att inte se snett utJumos skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Så nu är den limmad! Bara att vänta 24h tills man får inviga den
Hehe ja kanske det! Eller så luras bilderna lite, tyckte det var jättestor skillnad IRL men det kan ju lika gärna varit jag som hakat upp mig på detbjorn_s skrev:
Kan förövrigt tillägga att spegeln jag hade hittat inte accepterades av sambon så tillbaks till letandet! Är inte jättelätt att hitta en snygg spegel som bara är 40cm bred och inte kostar en förmögenhet
Redigerat:
Pauser? Vad är det?bjorn_s skrev:
Nä men är lite småstressigt! Väntar barn i början av december och har fått stränga order om att hallen/allrummet ska vara färdigt till dess. Sen träffade vi lite vänner i helgen, varav den ena är anläggare. Då berättade han att han skulle till grannen snett bakom och gräva ut för ett uterum i slutet på oktober och sa att om vi ville ha gjort något på baksidan då så var det ett bra tillfälle.
Något jag såklart nappade på... Vi vill höja baksidan med ca 60cm i vid tomtslutet då vi har sluttning där idag och med så liten tomt som vi har så vill vi kunna utnyttja all yta
Kort och gott, det finns inte riktigt tid att ligga på latsidan
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 173 inlägg
Jag kom att tänka på dig när jag såg det här. Själv var jag i dina tankar tills jag fick höra att Lenhovda fortfarande tillverkar radiatorerJarlsgård skrev:
http://www.rinkabyror.se/artikel/radiator-10x59-mp/?select=true
Japp det vet jag att de gör! Dock ser mitt element ut som nytt och kostade 300kr totalt istället för 1000kr som ett nytt element ligger påChrissofsweden skrev:
Men jag hade tankarna på att köpa nytt ett par ggr faktiskt



