Tjenare! Har en gammal frysbox i källaren som jag misstänker läcker gas r600a står det att den är fylld med, är den luktat ? För det luktar typ gammalt avlopp lr liknande där vid den står, kan de va gasläckage ?
Haha ibland e huvet inte riktigt som de ska, va en golvbrunn 0,5m från frysen som hade blivit tom i vattenlåset, nu e luktproblemet löst,.
Tackar för svaret endå
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.