Hur får jag gardinstängerna att hänga rakt? Jag har vanliga vita stänger som är inskjutna i varandra och beslag som ser ut som två fingrar. Den grövre stången passar bra på fästet men den smala hänger ner.
 
Det finns ofta en liten gummibit att lägga i hållaren för den smalare delen. Om du inte har det kan du säkert hitta något du kan stötta upp den smalare delen med.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.