A andersjohansson84 #1 Medlem · Västra Götaland · 36 inlägg 3 dec 2025 19:19 andersjohansson84 Medlem Västra Götaland 36 inlägg 3 dec 2025 19:19 #1 Min fru har fått en ny lokal för sitt företag.. det sitter sån här undertak som jag lagt upp bild på. Någon som vet vad det heter? Försöker hitta gardinskena och fäste som man kan sätta i metallen.. Tack för all svar Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #gardinskena #undertak
Min fru har fått en ny lokal för sitt företag.. det sitter sån här undertak som jag lagt upp bild på. Någon som vet vad det heter? Försöker hitta gardinskena och fäste som man kan sätta i metallen.. Tack för all svar
A andersjohansson84 #2 Medlem · Västra Götaland · 36 inlägg 3 dec 2025 19:29 andersjohansson84 Medlem Västra Götaland 36 inlägg 3 dec 2025 19:29 #2 Jag misstänker att denna ska sättas i metallen och sen sätta u-skenans fäste Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder