Håller på att renovera lägenheten och kommit till hallen. Försöker fundera på hur jag bäst använder en dö yta bakom badrumsdörren. Vill få ut smutstvätt och lite annat ut ur badrummet.
Antingen så använder jag c:a halva ytan (totala ytan 110cm bred, 40cm djup o 250cm hög) till 2st skåp. Undre till tvätt och övre till toaprylar...tandkräm, toapapper osv.
Andra alternativet är att täcka hela väggen och sätta skjutdörrar. Isåfall likadana som kommer sitta på andra sidan (Elfa Prisma). Bifogar länkar på hur det ser ut nu.