Hej! Hade ett försäkringsjobb på en garagedörr. Tog in offert på 32000kr och fick den godkänd. Jag ville ha en dörr som skulle kunna oljas/laseras med fin finish som enda krav. Dörrarna skickade jag tillbaka när firman först var på plats då den var lappad och lagad med synliga runda limningar, hade gått bra om dörren skulle täckmålas men med olja hade detta bara förstärkts. Nu har de tydligen monterat dörren 2 veckor senare utan att ha meddelat oss (bortresta). Hade ni varit nöjda med detta?
Bästa svaret
Det jobbet skulle jag aldrig ha godkänt! Uselt att lämna ifrån sig ett sånt jobb ärligt talat. Särskilt om ditt krav varit att kunna få en bra slutfinnish...
Inte för 32 papp!
Klicka här för att svara





