Hej! Hade ett försäkringsjobb på en garagedörr. Tog in offert på 32000kr och fick den godkänd. Jag ville ha en dörr som skulle kunna oljas/laseras med fin finish som enda krav. Dörrarna skickade jag tillbaka när firman först var på plats då den var lappad och lagad med synliga runda limningar, hade gått bra om dörren skulle täckmålas men med olja hade detta bara förstärkts. Nu har de tydligen monterat dörren 2 veckor senare utan att ha meddelat oss (bortresta). Hade ni varit nöjda med detta?
 
  • Trälist intill vitmålat fönster med synlig skada och limning, otillfredsställande för oljebehandling.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Träyta på garagedörr med synlig lappning och limning, inte lämplig för oljning eller lasering.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Del av garagedörr med synlig lappning och limningar, vilket inte passar för önskad oljad finish.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Obehandlad trägaragedörr med synliga limningar och märken, omgiven av tegel och betong.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Olmönstrad garagedörr med synliga reparationer och svart handtag, del av fasad synlig.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Garagedörr med synlig limning och repor, ej oljad eller laseras, med handtag och lås.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder

Bästa svaret

Det jobbet skulle jag aldrig ha godkänt! Uselt att lämna ifrån sig ett sånt jobb ärligt talat. Särskilt om ditt krav varit att kunna få en bra slutfinnish...
 
Inte för 32 papp!
 
Cheesen
Våra obehandlade portar kostade 8000:- styck och håller bra mycket högre kvalité....
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.