1 897 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
Garage uppfart
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 inlägg
Så stor som möjligt
Lösvirkesbyggare
· Gävleborgs
· 2 434 inlägg
Slå på större än du tänkt dig. När jag gjorde min ifjol så tänkte jag att det här bli brett, nästan för brett. Men nu känns det fasen smalt..
Satsa på att ha 2 bilar i bredd med gott om plats bredvid och gärna att du kan ha besökande bilar också, men det beror ju på hur stor yta du har att gå på
Satsa på att ha 2 bilar i bredd med gott om plats bredvid och gärna att du kan ha besökande bilar också, men det beror ju på hur stor yta du har att gå på
Lösvirkesbyggare
· Gävleborgs
· 2 434 inlägg
Jag tror inte att det kommer kännas för långt. Har du 2 bilar efter varandra så blir det inte många meter kvar. Dessutom kommer det bli snyggt med stolpbelysning eller annat på en sådan infart 
Klicka här för att svara