Hej alla!

Sitter och funderar lite kring min kommande garageuppfart.. Hur skulle ni lösa detta "problem" med så lite jobb som möjligt?

Jag har nog tänkt att ta bort gräset där plattorna ska vara och packa mackadam och stenmjöl på den "nya" biten som kommer komma nästan till garageporten. Eller hade ni tagit bort all matjord och "börjat om från början" om man säger så? 20130707_131033.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Kan du lägga upp någon bild till från annan vinkel så man får en helhet?

Kanske inte bästa vinkeln heller? Hur skulle du vilja se det? :D

• 1373964730108.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Förmodar att vägen som utfarten ska ansluta till ligger på andra sidan det bruna staketet? Lite lustigt att bygga ett garage på det viset och inte ha någon garageutfart? Kan det vara så att någon inte haft behov av att ha bil i garaget och helt enkelt planterat gräs på utfarten och satt ett staket? Kan det finnas en utfart dold där under?

Och helt OT; varför använder du två alias?

Det stämmer. Vägen är utanför staketet. Garaget har används men efter kommunen gjort en annan vinkel på vägen fick dom (tidigare ägare) problem med dagvattnet som kom in på hela framsidan. Detta är nu fixat med dränering och jag är nu redo att få ner bilen.

Jag har två då jag glömde bort ett av dom och nu trodde jag själv att jag var inloggad med "rätt" inloggning men så var inte fallet. Det andra kontot används inte :)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.