Hej!
Inflyttade sedan sommaren 2022. Besiktningsmannen påtalade att ytterdörren behöver kärlek.
Så min fråga till et, hur gör jag? Går det ens? Tänker mestadels nertill om fukten redan gjort tillräckligt stor åverkan?
Inflyttade sedan sommaren 2022. Besiktningsmannen påtalade att ytterdörren behöver kärlek.
Så min fråga till et, hur gör jag? Går det ens? Tänker mestadels nertill om fukten redan gjort tillräckligt stor åverkan?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Absolut inte försent. Dörren vill bara ha lite kärlek.
Ta reda på vad det är för färg på den nu. Sedan är det nog kanske inte värre än skrapa och måla som gäller. Låt bli plastfärger.
Är den rutten någonstans?
Ta reda på vad det är för färg på den nu. Sedan är det nog kanske inte värre än skrapa och måla som gäller. Låt bli plastfärger.
Är den rutten någonstans?
Tack för snabbt svar. Skulle inte säga rutten, men svällning finns absolut längst nedan (bild). Gissar dörren är i MDF.tensiden skrev:
Medlem
· Västra Götaland
· 3 585 inlägg
Skrapa. måla. Är den dålig i underkant så sätt dit en sparkplåt. Den täcker ju fint valfritt antal decimeter av nedre delen. Kostar typ 100 kr att få en plåtslagare att klippa ut, om den bara ska vara rektangulär.
Logga in
Skapa konto
Klicka här för att svara