Jag skulle målat utan att fråga, mätarskåpet tillhör fastighetsägaren.
Och har någon råkat sätta något på det så är det deras problem.
Och har någon råkat sätta något på det så är det deras problem.
Vi har en sådan antenn till fjärrvärmen. Den sitter innomhus. Visserligen har teknikern vart hit och flyttat den då täckningen var för dålig på första positionen men den sitter fortfarande innomhus. Både innerväggar och ytterväggar passeras av signalen.B Boan skrev:
Färgen ska ju inte fästa på metall. Spray är en appliceringsmetod inte en färgtyp.
Måla du, inga problem med det kan jag lova!
Klicka här för att svara


