Jag hade tänkt köra med träkant en fin rundad historia...

jan_martinsson skrev:
Det är LG collection som har rättigheterna till Virrvarr mönstret, så det är bara välja en återförsäljare som kan ta hem dem, tror inte det skiljer så mycket i pris beroende på vilken du väljer. Vi köpte våran via k-rauta och tog en diskho från stala. Lite småstruligt att ha att göra med K-rauta tyckte jag men allt blev bra till slut.
Vi valde dessutom att ha en rak aluminium kant fram för att det var snyggare, men så här i efterhand känns det som var då det var en stor extra kostnad och den blev repig lättare än förväntat.
Nä, LG Collection har inga rättigheter på Virrvarr mönstret det är Formica som har det. LG är bara en tillverkare precis som flera andra på marknaden. Och LG är dyra och har lång leveranstid.

Lenasv skrev:
Nä, LG Collection har inga rättigheter på Virrvarr mönstret det är Formica som har det. LG är bara en tillverkare precis som flera andra på marknaden. Och LG är dyra och har lång leveranstid.
När jag kollar runt så verkar det möjligt att jag har fel, detta var väl något vi blev ilurade av nån säljare.... minns inte då det ju var ett par år sen.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.