En källartrappa med dörr under , troligtvis igengjutet skrapgaller för att kom vatten flödat ner . finns det en brunn nere . I övrigt ser det ut som stora vattengenomslag på undersidan , är nog bra otätt utmed kanterna ., fodrar lite mer omtanke hur tätning ska ske , blir lätt frysskador på betongen när den inte torkar eller är tät