Hej!
Planerar en renovering av köket men fruktar att detta är en knut som inte går att lösa.
I det framtida köket skulle vi vilja ta bort skåpluckan och ha en fristående fläkt med utsug rakt ovanför spisen i bilden.
Som det är nu leds fläkten om till vänster rätt in i fläktkanalen.
Är det möjligt eller måste vi tänka om?
Ursäkta på förhand om benämningarna är fel.