Mina duschdörrar skulle enligt förra ägaren vara IFÖ Space 2000 . Men vid fråga till Ifö så ville de inte kännas vid dessa dörrar och jag var osäker redan när jag frågade för de liknade inte ifös gångjärn i deras reservdelslista.
tror det är årsmodell 2013-2015.
Någon som kan tipsa om märke?

• Hörn av duschutrymme med blå kakel, vita fogar och genomskinlig tätningslist, smuts och tecken på mögel.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Hand håller trasig metallföremål över vit skål. Skadad, möjligen en del av köksutrustning eller maskin.
    Skapa konto
  • En hand håller en skadad metallföremål ovanför en vit skål på ett bord.
    Skapa konto
  • En hand håller en del av en uppenbart trasig metallkonservöppnare med tre skruvhål och skadade komponenter.
    Skapa konto
  • Närbild på en hand som håller en söndrig, öppnad elektronisk apparat med synliga kretskort och komponenter.
    Skapa konto
  • Metallhandtag på duschdörr vid kakelvägg i badrum, detaljvy, blank yta, en del reflektioner.
    Skapa konto
  • Två kromade duschhandtagsöverdrag på en vit yta, en med bult utstående.
    Skapa konto
  • Reflektion av mönster på glänsande element, smutsiga hörn, blåvit kakelgolv.
    Skapa konto
  • Demonterade delar av en blandare på ett träbord: metallkropp, handtag, plastkomponent, reflektioner synliga.
    Skapa konto
  • Trasig plast- och metallkomponent, skadad, elektriskt bränd, delad i två delar, ligger på trämöbler.
    Skapa konto
Har precis samma problem! Har samma dörrar och den dåligt tillverkade plastbiten i botten har gått av. Hur gick det för dig? Hittade du igen modellbetäckning och reserdel... Om jag det inte går att få tag i får jag väl försöka att ge mig in i 3d-printning :)

• Trasig plastdel från dörrbotten med avstickande metallkomponenter, tagen på nära håll.
    Skapa konto
Jag lagade med typ ”plasticpadding” och en stål skruv . Detta höll bra. Men bytte sedan allt av andra orsaker

• Gilla
Qays Omar
  • Laddar…
Hej! Jag har samma problem med fästet till min duschvägg, hittade du vilket fabrikat det var?

//Christian

• Defekt duschväggsfäste i metall med skadade delar, placerat på en vit bakgrund.
    Skapa konto
christianbengtsson72 christianbengtsson72 skrev:
Hej! Jag har samma problem med fästet till min duschvägg, hittade du vilket fabrikat det var?

//Christian
Och jag också!
Någon som har hittat tillverkaren?

Joakim

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.