870 läst ·
2 svar
870 läst
2 svar
Gammalt pulverspackel Tetogin
Har kvar ett gammalt spackel/ fyllmassa i pulverform som är helt outstanding. Svenskt och har namnen TETOGIN. Blandas med lite vatten och härdar. Ej cementbaserat som husfix. Går skruva och spika i.
Finns helt klart inte kvar på marknaden under detta namn längre.
Är någon bekant med produkten och vad om något som motsvarar i dagens läge?
Finns helt klart inte kvar på marknaden under detta namn längre.
Är någon bekant med produkten och vad om något som motsvarar i dagens läge?
Kan bara hålla med, riktigt bra spackel
Vi använde det vid hus produktion under 80-90 talet till lite större skador och det saknas av mig också.
Vi använde det vid hus produktion under 80-90 talet till lite större skador och det saknas av mig också.
Det använde vi på 70 talet för att spackla i sprickor när vi tillverkade möbler på ett möbelsnickeri.J JASpennare skrev:Har kvar ett gammalt spackel/ fyllmassa i pulverform som är helt outstanding. Svenskt och har namnen TETOGIN. Blandas med lite vatten och härdar. Ej cementbaserat som husfix. Går skruva och spika i.
Finns helt klart inte kvar på marknaden under detta namn längre.
Är någon bekant med produkten och vad om något som motsvarar i dagens läge?
Klicka här för att svara