Hej!
Blev husägare idag och hittade denna termostat. Skall tapetsera om och undrar om man kan ta bort denna alternativt sätta dit en nyare variant.
Jag är inte säker men jag tror att det är en termostat, sitter 2 trådar kopplade på den.
Någon som har något tips om hur jag kan göra med denna?
Huset har bergvärme som är installerad för 10 år sedan.
Blev husägare idag och hittade denna termostat. Skall tapetsera om och undrar om man kan ta bort denna alternativt sätta dit en nyare variant.
Jag är inte säker men jag tror att det är en termostat, sitter 2 trådar kopplade på den.
Någon som har något tips om hur jag kan göra med denna?
Huset har bergvärme som är installerad för 10 år sedan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Troligen till/från av cirkulationspumpen i en oljepannan.
Har du en modern värmepump så är det otroligt att den är oanvänd.
Har du en modern värmepump så är det otroligt att den är oanvänd.
Hej!!L Leif i Skåne skrev:
Tack för svar Leif. Men för att summera detta så kan jag klippa trådarna och koppla bort denna, för den är inte kopplat till bergvärmen på något sätt?
Klicka här för att svara