Hejsan!
Jag har ett fyrkantigt hål i källargolvet hemma, där det är ett gjutrör samt nå annat i. Det har varit så sedan vi flyttade in och jag misstänker att det hör till något gammalt avlopp då vissa delar är utbytta.
Men jag vet inte riktigt vad det är så jag kollar här om nån vet?
Det har varit ett plastgolv i nät över detta hål och när jag tog bort det så lade jag en träskiva över för att täcka. Det har blivit fukt på skivan,och när jag gräver så långt jag når med fingrarna är de nå blöt jord i.
Kan man bara gjuta igen detta hål istället för att täcka över det?
Mvh Henke
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder