Död åt de gamla doslocken :D

Nu är de både knivmördade och mer ospecifikt avlivade!!!

el_richard skrev:
70-talister, trädkramare, kattälskare, veganer tycker att dom gamla locken är fina...

Fy fan, jag ska njuta varje gång jag sätter mora knivien i den gamla typen...
Haha.. oj då! Kanske man skulle börja spara gamla doslock och sälja på blocket :)

Nu ser jag iofs att denna tråd är väldigt gammal men jag söker också efter dessa gamla doslock. Här är ett exempel på en. De kommer att fixas till och sen sättas upp igen.
2013-12-23 22.17.11-1.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Hitta någon med 3D skrivare o skriv ut några ;) förvisso blir dom i plast då, men ska dom ändå målas syns det inte

Aemno skrev:
Nu ser jag iofs att denna tråd är väldigt gammal men jag söker också efter dessa gamla doslock. Här är ett exempel på en. De kommer att fixas till och sen sättas upp igen.
[bild]

Jag ska riva ut all el hemma så när jag är klar lär det finnas ett gäng sådana över :) Bara att hämta. Problemet är att hitta dem små motherfuckerna. Dem är ju övertapetserade lite överallt och finns i dimensioner som 60 och 85mm. skarvkopplat med hylsor lite varstans. 1grupp kan sluta i 4 st olika grupper fy fan vilka klåpare som gjort detta haha

/Micke

Hur går det till när 1 grupp blir till 4 grupper ?????

Tror knappast den modellen med "handtag" är övertapetserad och svår att hitta, det skulle bli en hel del spackel över dosan i såfall.

Det är troligtvis de släta locken i plåt ni har övertapetserade.

Ja en grupp bilr fyra, den var bra!

elmont skrev:
Hur går det till när 1 grupp blir till 4 grupper ?????
Blev felformulerat. Jag menade att när 1 grupp går till olika uttag i 4st olika rum :) då blir man förvirrad hur man ska dra för att få till det på nytt haha.

HSP skrev:
Tror knappast den modellen med "handtag" är övertapetserad och svår att hitta, det skulle bli en hel del spackel över dosan i såfall.

Det är troligtvis de släta locken i plåt ni har övertapetserade.

Ja en grupp bilr fyra, den var bra!

Det är faktiskt sant har hittat 3st doslock med små handtag som de knackat ner lite sen spacklat över ... Blev felformulerat. Jag menade att när 1 grupp går till olika uttag i 4st olika rum

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.