useless useless skrev:
En gång stod jag still i en korsning med mycket trafik och hade flera bilar bakom mig. Helt plötsligt kör bilen bakom in i mig trots att jag inte rört mig en mm.
Kvinnans förklaring var att hon trodde jag skulle köra...
Kan relatera till henne..kör då!

• Haha
karlmb
  • Laddar…
Unikt namn
Blev påbackad av en gammal gubbe mitt i södra länken under rusning.
Svag uppförsbacke det blev stillastående och gubben glömde väl bromsa eller fick i friläget.

Man blir lite snopen när man kan hänga på tutan 5-6 sekunder och han bara fortsätter rulla bakåt utan att vända sig eller kika i backspegeln.

Fick i alla fall följa efter gubben så polisen kunde göra en nykterhetskontroll. Men det var nog snarare dags att lägga körkortet på hyllan för honom.

Jag är glad att det var min bil och ingen människa som blev överbackad, men lite GAAAAHHHH ändå.

• Gilla
Maria T och 2 till
  • Laddar…
galento
Är ganska otroligt att man inte har hälsokontroller på äldre personer också .
( är ju pensionär själv ) Det kan ju vara lika farligt som drograttfylla , frugan
höll på att bli rammad av en äldre dam som genade i en korsning nyligen.

• Gilla
Blazermannen och 3 till
  • Laddar…
P
Intet Intet skrev:
AntiGaaahhhh.

I fredags kom paketet fram efter en liten omväg.

[bild]
Till Jaguar V8 ?

GAAAAHHHH!!!
Olycka och kilometerlånga köer.

Att jag sitter i en lånebil med manuell låda gör inte saken bättre.

• Gilla
RoTe
  • Laddar…
P Peter787 skrev:
Till Jaguar V8 ?
Gaaaahhhh. Ja.

RoTe RoTe skrev:
Du vill ha en vetenskaplig rapport för att va nöjd va? Det är min personliga uppfattning. Vi kan ju se att tillsägelse eller playstationfängelse saknar betydelse för många ungas benägenhet att begå brott t.ex.
Så jag borde ha slagits med de tio grabbar i klassen över mig när jag som 7-åring blev mobbad? Tror du på riktigt att det hade fungerat?

• Gilla
Maria T och 4 till
  • Laddar…
RoTe RoTe skrev:
Nej men om man inte vill att sitt barn ska ta livet av sig kan man fördelaktigt skicka ett så ungt syskon som möjligt att göra jobbet,
Åh, jag missuppfattade dig, jag skulle ha skickat mig 5-åriga bror att misshandla tio killar nästan dubbelt så gamla som honom? Är du på riktigt eller driver du?

• Gilla
Bästerortarn och 2 till
  • Laddar…
FG FG skrev:
Ja, hen hade ju uppenbarligen gått fel. Bikini har man i kvinnornas bastu.
I kvinnornas bastu är man naken...

• Haha
  • Gilla
Bästerortarn och 3 till
  • Laddar…
B breakman skrev:
GAAAHHHH!!!!!
Besöker huvudstaden, tar t-banan till Hotellet som jag bokat. Vill checka in och efter lite funderande får jag frågan "Är du säker på att det är bokat i ditt namn?"... Kolla bokningen i mailen och ser att jag lyckats boka ett annat hotell, 3km åt fel håll 🤯
Får åka lite mer t-bana ett par dagar 😁
Många som gjorde det misstaget när de skulle på KENT, och bokade hotell vid Strawberry Arena istället för vid 3 arena, bara för att Globenhotellet är ett Strawberry-hotell numera. Strawberry som Strawberry och det finns väl bara en stor arena i Stockholm 😉

Anna_H Anna_H skrev:
Många som gjorde det misstaget när de skulle på KENT,
Det räcker så.

• Haha
  • Gilla
  • Wow
Myckling och 4 till
  • Laddar…
4774 4774 skrev:
Tycker att mina vilkor för vanligt visakort samt vilkor för mitt vardagskonto tillsammans med hemförsäkringen ger mig ett tillräckligt bra skydd och återbetalning system. Har aldrig velat ha ett kreditkort då jag aldrig har förstått vitsen med att ha ett. Vill jag betala för något så ser jag till att jag har pengar för det.
Jag har pengar att betala för det, men betalar allt med kreditkortet, det ger ju upp till ungefär 45 dagar räntefri kredit och det ger bra översikt över månadens utgifter på ett helt annat sätt än kontanter och betalkort direkt mot bankkonto.

Det är den som INTE har ordnad ekonomi som ska undvika kreditkort.

• Gilla
AndersPS och 5 till
  • Laddar…
RoTe
Anna_H Anna_H skrev:
Så jag borde ha slagits med de tio grabbar i klassen över mig när jag som 7-åring blev mobbad? Tror du på riktigt att det hade fungerat?
När har jag ens skrivit det? Varför måste folk alltid vantolka/misstolka med flit hela tiden allt jag skriver...

Anna_H Anna_H skrev:
I kvinnornas bastu är man naken...
Får en man ens komma in där?

Hittar ut själv som det brukar stå... 😳😳😳

• Haha
  • Gilla
Dilato och 1 till
  • Laddar…
RoTe RoTe skrev:
När har jag ens skrivit det? Varför måste folk alltid vantolka/misstolka med flit hela tiden allt jag skriver...
Kanske för att flera av oss tydligen inte förstår vad du menar när du exempelvis skriver "kan man fördelaktigt skicka ett så ungt syskon som möjligt att göra jobbet" eller hur du tycker att en sjuårig tjej som mobbas av tio äldre grabbar ska agera.

• Gilla
Anna_H och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.