J jonaserik skrev:
GAAAHHHH
Frugan bortrest, tänkte fixa en sockerkaka. Fick fram receptet med mjöl-socker-mjölk + lite annat. In iugnen med form och smet. Allt frid och fröjd, klockan tickade, nu klart. Men vad i H-E , kakan som gummi. Kikat på fel recept, det var för ugnspankaka, inte undra på att den blev seg.
GAAAHHHH får väl äta den med lingonsylt då 🙂🙂
Jag bakade ugnspannkaka i sockerkaksformen en gång, klart kul.
/W

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Jag tvivlar faktiskt på att jag någonsin bromsat på ett sätt så att bältet "låst". Är absolut inte säker men kan inte påminna mig att det skett.
Bilens automatsystem som har lite lite olika agerande beroende av hastighet har bromsat hårt, även dragit till bältet och bältet dras åt hårt.

useless useless skrev:
Man ska bromsa sent och lite lärde jag mig av Ari Vatanen en gång.
Ungefär som när vi blev påkörda bakifrån vid järnvägsövergång med rödblink, så kraftigt att bakdörrarna inte kunde öppnas
Personens förklaring "hade planerat in lagom mjuk inbromsning med 2 m mellan bilarna"😇
Ansåg också att jag stannat för långt från bommarna, t.o.m. ett par gående som väntade skrattade åt den förklaringen.

• Wow
FredrikR och 3 till
  • Laddar…
Ventilationssystem med silverfärgad rördragning och vit enhet inuti ett trångt utrymme, illustrerar installationsprojekt i hemmet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Gaaaaahhhhh!

Man önskar man bodde granne med en ventilationsbutik, så man kan kunde låna det man tror behöver och lämna tillbaka resten.....

• Gilla
  • Wow
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
[bild]

Gaaaaahhhhh!

Man önskar man bodde granne med en ventilationsbutik, så man kan kunde låna det man tror behöver och lämna tillbaka resten.....
Vrid till den lite bara och så en icakasse som du gör hål i botten på o tejpar mot rören.

• Haha
cpalm och 4 till
  • Laddar…
K karlmb skrev:
Vrid till den lite bara och så en icakasse som du gör hål i botten på o tejpar mot rören.
Om det varit så lätt..
Just de där rören ska inte ens ihop, 90-böjen är tilluften...

• Haha
karlmb
  • Laddar…
Om det varit så lätt..
Just de där rören ska inte ens ihop, 90-böjen är tilluften...
GAHHH!

[bild]

Gaaaaahhhhh!

Flexibel ljuddämpare is the shit.

• Gilla
karlmb
  • Laddar…
A AndersS skrev:
Ungefär som när vi blev påkörda bakifrån vid järnvägsövergång med rödblink, så kraftigt att bakdörrarna inte kunde öppnas
Personens förklaring "hade planerat in lagom mjuk inbromsning med 2 m mellan bilarna"😇
Ansåg också att jag stannat för långt från bommarna, t.o.m. ett par gående som väntade skrattade åt den förklaringen.
En gång stod jag still i en korsning med mycket trafik och hade flera bilar bakom mig. Helt plötsligt kör bilen bakom in i mig trots att jag inte rört mig en mm.
Kvinnans förklaring var att hon trodde jag skulle köra...

• Haha
  • Wow
Blazermannen och 4 till
  • Laddar…
useless useless skrev:
En gång stod jag still i en korsning med mycket trafik och hade flera bilar bakom mig. Helt plötsligt kör bilen bakom in i mig trots att jag inte rört mig en mm.
Klassikern är ju annars att "om jag gasar på så hinner jag också över" när den framför tänker tvärtom.

• Gilla
  • Haha
Blazermannen och 2 till
  • Laddar…
useless useless skrev:
J-a snigel.

• Haha
Bästerortarn och 4 till
  • Laddar…
useless useless skrev:
Flexibel ljuddämpare is the shit.
Jag vet, jag köpte en för att testa.. problemet är bara att hålet i aggregatet är anpassat efter den mindre änden med gummitätning.. flexdämparna är lika stora, och då måste man ha en sån där muffadapter mellan, och då bygger de för mycket på höjden... 😵

useless useless skrev:
Och en gång blev jag påbackad av ett finskt fruntimmer. -"Backkameran funkar inte så jag såg dig inte".😬

Gaaahhh

• Haha
  • Wow
Maria T och 5 till
  • Laddar…
useless useless skrev:
Jag blev påbackade en gång i en liknande situation. Kvinnan framför tyckte hon kommit för långt ut i korsningen och kastade i backen. Hon motiverade det med att hon såg bilen bakom mig men inte mig. Vi stod alla tre på en rak rad...

• Wow
  • Haha
Blazermannen och 2 till
  • Laddar…
useless useless skrev:
Backar du i kön, din jävel...

• Haha
Intet
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.