1 656 475 läst ·
17 741 svar
1656k läst
17,7k svar
GAAAAHHHH!!!
Wtt annat ordspråk är "som man känner sig själv, känner man andra ".FG skrev:
Stämmer det möjligtvis in på dig?
Gaaaahhhhh.L lat skrev:
Du är inte ensam. Här är ett recept på pepparkakor, framfört av Ste-Åke Cederhök och Tomas von Brömsen.
Redigerat:
Vet inte vilka appar som behöver det? Har aldrig köpt en app i hela mitt liv och vägrar Klarna och liknande betallösningar. Kan jag inte betala direkt eller swisha så köper jag helt sonika heller inget. Väldigt enkelt 😀Nötegårdsgubben skrev:
Mmm, med Apple pay är det så, men det tar ju inte alla appar och näthandlare, utan flera är beroende av sparade kortuppgifter där inte all loggar det. Och då är det nästan lika lätt att utbrista i ett gaahhh som över våldsförhärligande homofober som tror att mobbning inte är ett problem så länge som deras barn kan spöa andras ungar.
Det blir dock bättre, med den ack så viktiga betalfrågan alltså.
Eftersom du kan identifiera dig med vad du vill kan du väl välja vad som passar dig bäst för stunden, LBGTQosv rörelsen ger ju oanade möjligheter.FG skrev:
Var på ett Biltema för ett tag sedan där alla herrmuggar var avstängda för renovering, dam och RWC var öppna och RWC upptagen och två herrar i kö, in kom en nödig skäggig man som i hastigheten identifierade sig som Anna och slank in på damernas.
Det gäller att se möjligheterna!
Är läkaren väldigt upptagen kan man identifiera sig som tjur och gå till veterinären, och då säger den väntande matten till lilla pudeln Topsy nog GAAAAHHHH...