FG FG skrev:
Ja, hen hade ju uppenbarligen gått fel. Bikini har man i kvinnornas bastu.
Är du så otrygg i vem du är så att du bryr dig?

• Gilla
Jumos och 3 till
  • Laddar…
FG FG skrev:
Precis. Tomma tunnor skramlar mest. Vid eventuell konflikt kommer det falla ihop ganska omgående eftersom Sverige inte har det rätta virket. Vid eventuellt krig kommer man möta verkligheten och den består inte av kvinnor och Pridetåg vid fronten.
Wtt annat ordspråk är "som man känner sig själv, känner man andra ".
Stämmer det möjligtvis in på dig?

• Gilla
Anna_H och 3 till
  • Laddar…
Rejäl skrev:
Det visar bara att du är ute efter pengar!
Gaaaaaahhhh, för att jag aldrig lär mig att ironi sällan funkar i skriven text.🙄

• Gilla
  • Haha
Bästerortarn och 2 till
  • Laddar…
P
M Myckling skrev:
Gaaaaaahhhh, för att jag aldrig lär mig att ironi sällan funkar i skriven text.🙄
Sorry om ja missade den😢

N
Att tro att någon är bra på att slåss på gatan för att dom tränat kampsport är en stor missuppfattning.

• Gilla
Bästerortarn
  • Laddar…
Paulo Roberto verkar vara mångas förebild i tråden...

• Gilla
hapazard och 2 till
  • Laddar…
useless useless skrev:
Han betalade antagligen för sig iaf. 😉

• Haha
AndersPS
  • Laddar…
P
N Niq skrev:
Att tro att någon är bra på att slåss på gatan för att dom tränat kampsport är en stor missuppfattning.
Vem skriver du till🤔

P
useless useless skrev:
Jaså? Ser ingen som har skrivit eller jämfört med han förutom du🤔

N Niq skrev:
Men han satt ju i herrbastun.
Han? Efter könskorrigering är det väl rimligtvis en hon. Personen byter även om i damernas så förmodligen bastas det där med.

RoTe RoTe skrev:
Kan du förklara för mig varför det är dåligt för en tjej/kvinna att kunna försvara sig själv t.ex? Jag vet att t.ex. mot en kniv har man rätt dåliga odds så där kanske man väljer sin strid men generellt menat.
Tänkte inte på det. Jag ska köpa en rejäl kniv till min dotter.

• Haha
Bästerortarn och 1 till
  • Laddar…
P
K karlmb skrev:
Tänkte inte på det. Jag ska köpa en rejäl kniv till min dotter.
Ganska uppenbart då det är olagligt att bära kniv på allmän plats..
Men självförsvar/kampsport är bra ut många synpunkter inte bara självförsvar!

L lat skrev:
Skulle göra kladdkaka en gång. Ska tydligen vara klar efter 20min. 2h senare och lika rinnig.
Börja lusläsa recept, uppenbarligen kan man inte byta ut 2l mjöl mot 2l mjölk...
Gaaaahhhhh.
Du är inte ensam. Här är ett recept på pepparkakor, framfört av Ste-Åke Cederhök och Tomas von Brömsen.

Redigerat:
4774
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Mmm, med Apple pay är det så, men det tar ju inte alla appar och näthandlare, utan flera är beroende av sparade kortuppgifter där inte all loggar det. Och då är det nästan lika lätt att utbrista i ett gaahhh som över våldsförhärligande homofober som tror att mobbning inte är ett problem så länge som deras barn kan spöa andras ungar.

Det blir dock bättre, med den ack så viktiga betalfrågan alltså.
Vet inte vilka appar som behöver det? Har aldrig köpt en app i hela mitt liv och vägrar Klarna och liknande betallösningar. Kan jag inte betala direkt eller swisha så köper jag helt sonika heller inget. Väldigt enkelt 😀

• Gilla
fribygg
  • Laddar…
FG FG skrev:
Han? Efter könskorrigering är det väl rimligtvis en hon. Personen byter även om i damernas så förmodligen bastas det där med.
Eftersom du kan identifiera dig med vad du vill kan du väl välja vad som passar dig bäst för stunden, LBGTQosv rörelsen ger ju oanade möjligheter.
Var på ett Biltema för ett tag sedan där alla herrmuggar var avstängda för renovering, dam och RWC var öppna och RWC upptagen och två herrar i kö, in kom en nödig skäggig man som i hastigheten identifierade sig som Anna och slank in på damernas.

Det gäller att se möjligheterna!

Är läkaren väldigt upptagen kan man identifiera sig som tjur och gå till veterinären, och då säger den väntande matten till lilla pudeln Topsy nog GAAAAHHHH...

• Haha
  • Gilla
FG och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.