T Thomas_Blekinge skrev:
GAAAAHH på alla karlar som står med bilen på tomgång utanför stormarknaden medan frun är inne och handlar. Gå in själv om du fryser/svettas (på sommaren).
Bensinen borde kosta 35 kr.
Min "favorit" åt annars killen med pickis som står utanför förskolans ingång med nystartad motorn igång medans sambon lämna barnet.

T Thomas_Blekinge skrev:
Nej, det borde den inte men delinkventerna borde ge fan i att stå på tomgång. Speciellt rakt utanför entrén i det målade spärrområdet.

• Gilla
tveksamt och 2 till
  • Laddar…
T Thomas_Blekinge skrev:
Nej, den borde kosta 135kr litern, diesel lika mycket och elen som går till att ladda elbilar 250 kr kWh så att vi kan stänga riket och lämna över till någon som vill räta till allting igen.
(kanske lille tsar Vlad är intresserad?)

GAAHHH för alla aktivister!

• Gilla
  • Älska
  • Haha
Alfredo och 10 till
  • Laddar…
T Thomas_Blekinge skrev:
GAAAAHH på alla karlar som står med bilen på tomgång utanför stormarknaden medan frun är inne och handlar. Gå in själv om du fryser/svettas (på sommaren).
För egen del stör jag mig mest på att de står mitt framför entrén som om världen kretsade kring dem. Det är en sorts egoism de bara kommer undan med för att vi andra beter oss.

• Gilla
cpalm och 7 till
  • Laddar…
mikethebik mikethebik skrev:
Nej, den borde kosta 135kr litern, diesel lika mycket och elen som går till att ladda elbilar 250 kr kWh så att vi kan stänga riket och lämna över till någon som vill räta till allting igen.
(kanske lille tsar Vlad är intresserad?)

GAAHHH för alla aktivister!
Det tycker jag låter utmärkt!
Då kommer man äntligen slippa pöbeln med tvångssyndrom när man parkerar som måste ställa sig i rutan bredvid och slå upp sina fula dörrar i min bil och inte ens förstå att det är ett problem.

• Gilla
Lill72 och 1 till
  • Laddar…
Har jänkarna helt glömt att de aktiverade artikel 5 och Europa svarade på nödroppet. Man lackar ju på alla jänkare nu som tycker det är rätt att Europa ska klara sig själva. De verkar helt glömt all hjälp de fick i Afganistan, idioter.

• Gilla
  • Arg
16386 och 8 till
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Har jänkarna helt glömt att de aktiverade artikel 5 och Europa svarade på nödroppet. Man lackar ju på alla jänkare nu som tycker det är rätt att Europa ska klara sig själva. De verkar helt glömt all hjälp de fick i Afganistan, idioter.
Gaaaahhhhh. Välkommen till verkligheten. Malmgren!😁

• Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
Ja jänkarna hjälpte ju inte till att städa upp i Tyskland åt oss ;)

Det är väl samma logik som när en vicepresident först besöker ett förintelsemonument och visar någon slags vördnad för att i nästa andetag kritisera Tyskland för att de inte släpper in ett Hitler-influerat parti i debatten.

• Gilla
16386 och 6 till
  • Laddar…
Tokslut Tokslut skrev:
Det var då, det. Och inte förren de kände sig nödda och tvungna. Dessutom var de inte ensamma.😱
Gaaaahhhhhh.

Redigerat:
Intet Intet skrev:
Det var då, det. Och inte förren de kände sig nödda och tvungna. Dessutom var de inte ensamma.😱
Gaaaahhhhhh.
Gaaaahhhhhh! Jag skrev ju hjälpte 🤷🏼‍♂️

Tokslut Tokslut skrev:
Gaaaahhhhhh! Jag skrev ju hjälpte 🤷🏼‍♂️
Gaaaahhhhhh. Ja såg det. Gaaahhh på mig själv.

• Gilla
  • Älska
Maria T och 2 till
  • Laddar…
Tokslut Tokslut skrev:
Var ju ryssarna som drog tunga lasset där. Men jänkarna är inte sena ta credit 😂

Sedan att man lämnade Baltikum, Östtyskland osv åt sitt öde var ju riktigt lågvattenmärke, inte bara usa utan de allierade i stort.

• Gilla
Blazermannen och 3 till
  • Laddar…
Sedan att man lämnade Baltikum, Östtyskland osv åt sitt öde var ju riktigt lågvattenmärke, inte bara usa utan de allierade i stort.
Vad skulle de gjort menar du?

• Gilla
Intet
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.