1 662 431 läst ·
17 812 svar
1662k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 217 inlägg
Det funkar ju likadant där. Vill minnas att det var appbeställning i Björnrike i vintras.galento skrev:
Men vi har tränat, så ni får hitta på ett eget sätt att hålla turister borta! (Bara ta kontanter är ett tips. 😉)
GAHHHHHH! Jag lyckades lägga telefonen i en stor pöl med asfaltsklister. Rengjorde halvhjälpligt och kapade sen lite tegel. Tegeldammet fastnar bra i kletet kan jag säga…
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 678 inlägg
Var väl länge sedan Classe var ett gubbdagis?
Bara det i sig förtjänar ett WAAAAAAAAGH
Bara det i sig förtjänar ett WAAAAAAAAGH


