13th Marine 13th Marine skrev:
Var väl länge sedan Classe var ett gubbdagis?

Bara det i sig förtjänar ett WAAAAAAAAGH
Exakt, idag är det ju mest heminredning och annat "trams".

• Gilla
tensiden och 2 till
  • Laddar…
Kostar på mig ett gaaaahh för att ag lyckas klanta mig monumentalt och spilla ut säkert en liter 67C vört när jag skulle brygg öl häromdagen.
Fick av mig de dyblöta kläderna fort som tusan så klarade mig från brännskador. Men köket... Nu efter att ha skrubbat golvet 5 gånger är det nästan inte klistrigt längre...

• Ledsen
  • Älska
  • Gilla
nino och 6 till
  • Laddar…
D Dilato skrev:
Välkommen till Odd socks rörelsen!
Du verkar ha tagit det till plusnivån!
Nej, i Sverige rockar vi sockarna, och syftet är ett annat. I övrigt håller jag med!

• Älska
kashieda och 2 till
  • Laddar…
Fick lära mig nåt den hååååååårda vägen idag. Man får inte ha avkopplat släp på över tre meter uppställt på parkering i Stockholms stad mellan 22-06. Har för tillfället två släp på en parallellgata här hemma. Har haft släp på den gatan av och till i minst 10 år utan bot. Såg av en slump idag ett knippe gula remsor runt påskjutarn. Såklart samma på andra vagnen. 4x1100kr. Man tackar! Gah!

• Ledsen
  • Arg
  • Wow
Workingclasshero och 10 till
  • Laddar…
Kretikos Kretikos skrev:
Fick lära mig nåt den hååååååårda vägen idag. Man får inte ha avkopplat släp på över tre meter uppställt på parkering i Stockholms stad mellan 22-06. Har för tillfället två släp på en parallellgata här hemma. Har haft släp på den gatan av och till i minst 10 år utan bot. Såg av en slump idag ett knippe gula remsor runt påskjutarn. Såklart samma på andra vagnen. 4x1100kr. Man tackar! Gah!
Du är solklar dagens Gaaaaahhh-vinnare. Lider med dig.

• Älska
  • Gilla
Workingclasshero och 4 till
  • Laddar…
Maria T
Keiller Keiller skrev:
GAAAAH! för köer
Vad ska alla ungdomar, kvinnor och barn göra på Clas Ohlson? Låt oss 50-plussare ha vårt gubbdagis ifred!
[bild]
Min irritation över Classe är att om detta på bilden är en öppning av nytt "varuhus" så brukar det rendera i rabatter även i andra butiker, och jag hade mer än gärna köpt bläck till skrivaren med 30% rabatt då det är snordyrt.
Lätt Gaah, då

• Gilla
4774
  • Laddar…
Maria T Maria T skrev:
Min irritation över Classe är att om detta på bilden är en öppning av nytt "varuhus" så brukar det rendera i rabatter även i andra butiker, och jag hade mer än gärna köpt bläck till skrivaren med 30% rabatt då det är snordyrt.
Lätt Gaah, då
Är du medlem får du rabatt i alla butiker.

/Höghus

Reklam för Clas Ohlson som erbjuder 25% rabatt i butik när man köper minst fyra varor mellan 20–22 september som en kampanj för att fira öppningen av deras 100:e butik.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Maria T
Höghus Höghus skrev:

/Höghus

[bild]
Jo, jag är medlem och brukar få mailen.. hm, måste kolla upp det, tack för att du påvisade!

• Gilla
Höghus
  • Laddar…
galento galento skrev:
GAAHHHH!!!!!

[länk]
Kul. Lagom till när vårt bundna pris på typ femtio öre går ut efter flera år. Har länge gått och tänkt att ”det är lååångt kvar”, och nu är vi typ där. Gaaaaahh.

tensiden tensiden skrev:
Kul. Lagom till när vårt bundna pris på typ femtio öre går ut efter flera år. Har länge gått och tänkt att ”det är lååångt kvar”, och nu är vi typ där. Gaaaaahh.
mitt gick ut för ett år sedan, och med elprisern som var "då" kände jag mig tvungen till att skaffa bergvärme då huset är byggt med frånluftspanna. Det vart en modul för frånluft och en bergvärmepanna ,ed 200m hål ist.

Edit: efter första året så har elförbrukningen gått ner med 46.3% och då har jag även eldat hälften av vad jag brukar göra i kaminen (höftat)

Borruppställning och lastbil på uppfart framför gult hus omgivet av träd, med borrning för bergvärmeinstallation.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Redigerat:
  • Gilla
galento och 2 till
  • Laddar…
Höghus Höghus skrev:

/Höghus

[bild]
Tydligen måste man ha registrerat sig för reklam/mejl/sms. Måste alltså kunna visa upp det 🤷🏻‍♂️

K Kjell_G skrev:
Tydligen måste man ha registrerat sig för reklam/mejl/sms. Måste alltså kunna visa upp det 🤷🏻‍♂️
Räcker det inte med personnummer/telefon i butiken? Det är ju länge sedan de pyttesmå medlemskorten skrotades.

/Höghus

• Gilla
Dilato
  • Laddar…
Höghus Höghus skrev:
Räcker det inte med personnummer/telefon i butiken? Det är ju länge sedan de pyttesmå medlemskorten skrotades.

/Höghus
Hoppas, men när jag loggar in så finns inget om det här erbjudandet. Kollade mina uppgifter och där hade jag tydligen bockat ur sms/mejl.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.