920 046 läst · 9 436 svar
920k läst
9,4k svar
GAAAAHHHH!!!
Kostar på mig ett gaaaahh för att ag lyckas klanta mig monumentalt och spilla ut säkert en liter 67C vört när jag skulle brygg öl häromdagen.
Fick av mig de dyblöta kläderna fort som tusan så klarade mig från brännskador. Men köket... Nu efter att ha skrubbat golvet 5 gånger är det nästan inte klistrigt längre...
Fick av mig de dyblöta kläderna fort som tusan så klarade mig från brännskador. Men köket... Nu efter att ha skrubbat golvet 5 gånger är det nästan inte klistrigt längre...
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 423 inlägg
Nej, i Sverige rockar vi sockarna, och syftet är ett annat. I övrigt håller jag med!D Dilato skrev:
Fick lära mig nåt den hååååååårda vägen idag. Man får inte ha avkopplat släp på över tre meter uppställt på parkering i Stockholms stad mellan 22-06. Har för tillfället två släp på en parallellgata här hemma. Har haft släp på den gatan av och till i minst 10 år utan bot. Såg av en slump idag ett knippe gula remsor runt påskjutarn. Såklart samma på andra vagnen. 4x1100kr. Man tackar! Gah!
Kvinnor läser väl sådana här raggningstips.Keiller skrev:
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/vm6PQB/det-ar-kul-att-ragga
/Höghus
Du är solklar dagens Gaaaaahhh-vinnare. Lider med dig.Kretikos skrev:Fick lära mig nåt den hååååååårda vägen idag. Man får inte ha avkopplat släp på över tre meter uppställt på parkering i Stockholms stad mellan 22-06. Har för tillfället två släp på en parallellgata här hemma. Har haft släp på den gatan av och till i minst 10 år utan bot. Såg av en slump idag ett knippe gula remsor runt påskjutarn. Såklart samma på andra vagnen. 4x1100kr. Man tackar! Gah!
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 250 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 250 inlägg
Min irritation över Classe är att om detta på bilden är en öppning av nytt "varuhus" så brukar det rendera i rabatter även i andra butiker, och jag hade mer än gärna köpt bläck till skrivaren med 30% rabatt då det är snordyrt.Keiller skrev:
Lätt Gaah, då
mitt gick ut för ett år sedan, och med elprisern som var "då" kände jag mig tvungen till att skaffa bergvärme då huset är byggt med frånluftspanna. Det vart en modul för frånluft och en bergvärmepanna ,ed 200m hål ist.tensiden skrev:
Edit: efter första året så har elförbrukningen gått ner med 46.3% och då har jag även eldat hälften av vad jag brukar göra i kaminen (höftat)
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat: