1 662 531 läst ·
17 812 svar
1663k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
Medlem
· Stockholm
· 4 633 inlägg
Allvetare
· Västra götaland
· 10 928 inlägg
...men för att inte fylla storstan med ännu fler turister och bönder kanske det är lika bra vi låter det vara så att alla restauranger i stockholm nu kräver app för beställning. Och app för att parkera. App för att cykla. När du betalar är det med Apple Pay.
För stockholmarna tycker det är smidigt att behöva scrolla genom en en hel meny på telefonen för att komma till den öl man ser på tappkranen fem dm framför sig när bartendern står ytterligare fem dm bort?MathiasS skrev:
Right… 😂
Allvetare
· Västra götaland
· 10 928 inlägg