1 662 315 läst ·
17 812 svar
1662k läst
17,8k svar
GAAAAHHHH!!!
Renoveringsnovis
· Bästerort
· 1 647 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 677 inlägg
Allvetare
· Västra götaland
· 10 927 inlägg
Medlem
· Stockholm
· 4 633 inlägg
6år?!!!!tveksamt skrev:
Jag tror jag måste byta tofflor, har använt det sedan vi flyttade in i huset för 6 år sedan, men jag tror de är lite för oergonomiska för att de ska vara riktigt bra. Borde välja dessa med samma omsorg som man väljer skor till jobbet, är ju ungefär lika fördelas tid i de båda så..
Och så lite bättre på att göra övningar för att motverka inflammation så ska det nog bli bra på sikt!
Vad kör du med för toffelkvalitet?
Här håller de ett år max......
/W
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 677 inlägg
Låter rimligt, samtidigt känns ju geblod som ett gemensamt varumärke. 🤔Alfredo skrev:
Jag har för övrigt A+, och jag tolkar det som ett betyg och att det måste vara det bästa! 🙃
Allvetare
· The Great North
· 1 207 inlägg
Just dessa är ett par crocs-tofflor. Vilket är rekommenderat av en del kliniker (vid just hälsporre) eftersom de har bra dämpning, men misstänker att jag kanske behöver något annat.Workingclasshero skrev:
Sedan kan ju åldern på dem förstås ta ut sin rätt, även om de till synes är i (mycket) bättre begagnat/nästan nyskick, och klämmer man på dem är det inte någon kännbar skillnad på mina och ett par nya heller.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 677 inlägg
appropå färger...B Bästerortarn skrev:
Den som har stött på Bruel & Kjaer mätinstrument - kanske typ gymnasieskolan på 80 och 90-talet om inte annat, och då främst inom audio och mätningar av audio, buller etc. med helt löjligt dyra mätmickar som är extremt nogranna - har säkert noterat den mer eller mindre spygröna färgen på deras olika apparater (vet inte om det gäller fortfarande) - historien säger att det var en av herrarna som bestämde och trumfade igenom det som företagsfärgen på sina produkter - problemet var personen var delvis färgblind och valde ut en färg som såg bra ut i dennes ögon - för oss andra, nja... denne var också känd för att ibland komma till jobbet med strumpor i olika färger - dock för honom så var de lika i färg...
En liknande historia var när farsan bestämde sig att lacka om en Ford Granada och ta lite rost samtidigt - valde färg och fick bilen rostlagad och lackad och var tänkt att gå i någon ljusare grå nyans - problemet var att när den kom ut i dagsljuset så var den lite åt nämnda Bruel & Kjaer apparat-färgen - dvs. spygrön ton... och efteråt kom man underfund med att när man bröt färgen så hade det inte gjort under dagljusnära fullfärgspektrumlampor utan typ under lysrörsljus... - nej, det lackades inte om och man kunde lätt säga att den hade en unik färg som man var väldigt säker på att ingen annan bil hade - eller ville ha...
Redigerat:

